مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 18:052023-09-21سياسي

اجرای 700 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس با محوریت سپاه رشت


فرمانده سپاه مرکزی رشت، به اجرای 700 ویژه برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سطح 310 پایگاه مقاومت خواهر و برادر سپاه ناحیه مرکزی اشاره کرد و ادامه داد: - ایسنا/گیلان فرمانده سپاه مرکزی رشت، به اجرای 700 ویژه برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سطح 310 پایگاه مقاومت خواهر و برادر سپاه ناحیه مرکزی اشاره کرد و ادامه داد: گفتمان سازی جهاد تبیین را در دستور کار قرار دادیم.

سرهنگ محمد نیک فطرت امروز در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس دستاوردهای فراوانی داشته است و باید بتوانیم بیش از پیش از این گنجینه بهره ببریم.

وی با اشاره به حمایت آمریکا و انگلیس و صهیونیست ها از رژیم بعثی برای حمله به ایران، افزود: در دوران دفاع مقدس با دست خالی در مقابل همه دشمنان ایستادیم و دستاوردهای ارزشمندی را کسب کردیم که اثرشان تا امروز وجود دارد.

فرمانده سپاه مرکزی رشت، پیاده روی اربعین را یکی از دستاوردهای ماندگار و تاریخی دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: دفاع مقدس اربعین حسینی را احیا کرد و مردم را در این مسیر قرار داد.

نیک فطرت از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس را شکوفایی استعداد جوانان دانست و متذکر شد: در دوران دفاع مقدس علیرغم همه مشکلات و کمبودها، شاهد ابتکارات نظامی جوانان همچون ساخت موشک و پل شناور و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 700 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس با محوریت سپاه رشت

اجرای 700 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس با محوریت سپاه رشت